15.6.2018

DIME Digital Media Awards

Σε μία λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε στον Ιππόδρομο Αθηνών για τα Digital Media Awards 2018, η Orange Advertising βραβεύτηκε για την καμπάνια «Περνάει η ώρα» του βιταμινούχου συμπληρώματος Epresat της Power Health, στην ενότητα Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους και στην κατηγορία Best effectiveness Campaigns for Branding. Το Epresat προσφέρει ενίσχυση της μνήμης και της συγκέντρωσης σε όσους κάνουν πνευματική εργασία και η συγκεκριμένη καμπάνια απευθυνόταν σε φοιτητές, μαθητές και γονείς, καθώς έπαιζε δημιουργικά με όλους τους πιθανούς περισπασμούς που μπορεί να σε εμποδίζουν να περάσεις τα μαθήματα.

Επόμενο