Relaunch της KOUKOUROUKOU από την ORANGE. Μια ιστορική μάρκα επανασυστήνεται.
Ρώτα τον μπαμπά… Ρώτα τη μαμά… Όποιον και να ρωτήσεις, όλοι με την KOUKOUROUKOU μεγαλώσαμε μαζί!
Η νέα καμπάνια της ORANGE για την Tottis-Bingo αξιοποιεί την ιστορική πορεία της μάρκας και την επαναλανσάρει μέσα από μία 360o καμπάνια που τρέχει σε τηλεόραση, facebook, youtube, ενώ επικοινωνεί και το νέο website www.koukouroukouclub.gr αλλά και το ηλεκτρονικό, πλέον, album με τις συλλογές αυτοκόλλητων.
Τρεις γενιές που απολαμβάνουν τη γεύση της πρωταγωνιστούν στην τηλεοπτική καμπάνια ενώ ένας νέος ήρωας-μασκότ μας ξεναγεί στο site του club.
Το koukouroukouclub.gr προσφέρει έναν ψηφιακό χώρο για τη διασκέδαση και τη χαρά των μικρών. Η συμπλήρωση του ηλεκτρονικού album με freebies και downloads, παιχνίδια, δημιουργική απασχόληση και προτάσεις για βόλτες είναι μερικοί από τους λόγους που θα κάνουν τα παιδιά και τους γονείς τους να το επισκέπτονται συνεχώς! Η ORANGE και η KOUKOUROUKOU γράφουν ιστορία… που τώρα πια αποτυπώνεται και ψηφιακά, εγγράφοντας συνεχώς νέα μέλη στο club και δημιουργώντας την επόμενη γενιά KOUKOUROUKOU.
Η Δέσποινα Πορτοκάλη δήλωσε: «Είναι πολύ μεγάλη χαρά για εμάς στην ORANGE να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας όπως με την Tottis-Bingo που μας εμπιστεύεται την KOUKOUROUKOU για πάνω από 20 χρόνια. H KOUKOUROUKOU είναι ένα brand που συνδέει όλες τις γενιές και πιστεύω πως η νέα 360 στρατηγική επικοινωνίας θα αγκαλιαστεί από μικρούς και μεγάλους».